«
»

Raamatupidamisteenuse hind sõltub töömahust e. kannete arvust kuus. Ettevõtetega, kellel on stabiilne dokumentide maht, on soovi korral võimalik kokku leppida ka kindel kuutasu.

Kannete arvu moodustavad algdokumendid, milleks on müügiarved, ostuarved, sularaha arved, panga väljavõte. Üks kanne on üks algdokument (sh sellel kajastatud käibemaks).
Juhul, kui pangaväljavõte on võimalik pangast ISO-failina otse raamatupidamisprogrammi importida, loeme pangaväljavõttel kandeks ainult neid kandeid, mis ei ole seotud ostuarvete tasumise ja müügiarvete laekumisega. Pangakanneteks on sel juhul näiteks laenudega seotud kanded, intresside tasumised, kanded ettevõtte ühelt pangakontolt teisele, sularaha väljavõtmine ja sissemaksmine ning pangateenuste tasud (terve kuu teenustasud koondatakse üheks kandeks).

Kui ettevõttel on märkimisväärne hulk arveid teistes valuutades, siis rakendame hinnalisa, kuna valuutaga seotud tehingud toovad endaga kaasa lisakanded. 

Teenuse hind sisaldab ka väljavõtteid koostatud raamatupidamisregistritest, maksudeklaratsioonide esitamist ja põhivara arvestust.

Kui ettevõtte majandustegevus peatub mõneks ajaks ja on vajadus esitada vaid maksudeklaratsioone, lepitakse kokku uus teenuse hind.

 

Hinnakiri


Teenuse hind koosneb 2 osast:

Püsimakse, mis sõltub kannete arvust kuus:    
0-25  kanne 30 EUR
26-50  kanne 50 EUR
51-75 kanne 80 EUR
76-100  kanne 100 EUR
101-125  kanne 125 EUR
126-150  kanne 145 EUR
151-175 kanne 165 EUR
176-200  kanne 180 EUR
201-225  kanne 200 EUR
226-250  kanne 220 EUR
251-275  kanne 240 EUR
276-300  kanne 260 EUR
301-325  kanne 280 EUR
326-350  kanne 300 EUR
351-375  kanne 320 EUR
376-400  kanne 335 EUR
401-425  kanne 350 EUR
426-450  kanne 365 EUR
Arvete hulk teistes valuutades kui EUR korrutatakse 1,5-ga
     
Lisatasu:    
Palgaarvestus, 1  töötaja 10 EUR
Palgaarvestus, 2-5  töötaja 20 EUR
Palgaarvestus, 6-10  töötaja 35 EUR
Müügiarvete koostamine arve 0,40 EUR
Maksekorralduste sisestamine panka maksekorraldus 0,40 EUR
Maksudeklaratsioonide parandamine deklaratsioon 10 EUR
Palgaarvestuse parandamine töötaja 5 EUR
Raamatupidamiskannete parandamine kanne 0,55 EUR
Maksuvõla ajatamine, lihtsustatud korras taotlus 5 EUR
Maksuvõla ajatamine, tavakorras taotlus 20 EUR
Statistikaaruanne aruanne 7-20 EUR
Statistikaaruanne INTRASTAT aruanne 7-40 EUR
Sise-eeskirjade koostamine aruanne 30 EUR
Koopiate tegemine (termopaberil arvetest) leht 0,30 EUR
Aastaaruanne keskmine kuutasu, min 35 EUR
Dokumentide toomine kliendi juurest (Haapsalu linnas) kord 5 EUR
Konsultatsioon, auditil osalemine, esindamine Maksu-ja Tolliametis, kiirtööd, spetsiifiliste ja suuremahuliste dokumentide töötlemine tund 25 EUR
     
Laoarvestus kokkuleppel.    
     
Hindadele lisandub käibemaks 20%