Raamatupidamisteenuse hind sõltub töömahust e. kannete arvust kuus. Ettevõtetega, kellel on stabiilne dokumentide maht, on soovi korral võimalik kokku leppida ka kindel kuutasu.
Kannete arvu moodustavad algdokumendid, milleks on müügiarved, ostuarved, sularaha arved, panga väljavõte. Üks kanne on üks algdokument (sh sellel kajastatud käibemaks).
Juhul, kui pangaväljavõte on võimalik pangast ISO-failina otse raamatupidamisprogrammi importida, loeme pangaväljavõttel kandeks ainult neid kandeid, mis ei ole seotud ostuarvete tasumise ja müügiarvete laekumisega. Pangakanneteks on sel juhul näiteks laenudega seotud kanded, intresside tasumised, kanded ettevõtte ühelt pangakontolt teisele, sularaha väljavõtmine ja sissemaksmine ning pangateenuste tasud (terve kuu teenustasud koondatakse üheks kandeks).
Kui ettevõttel on märkimisväärne hulk arveid teistes valuutades, siis rakendame hinnalisa, kuna valuutaga seotud tehingud toovad endaga kaasa lisakanded.
Teenuse hind sisaldab ka väljavõtteid koostatud raamatupidamisregistritest, maksudeklaratsioonide esitamist ja põhivara arvestust.
Kui ettevõtte majandustegevus peatub mõneks ajaks ja on vajadus esitada vaid maksudeklaratsioone, lepitakse kokku uus teenuse hind.
Hinnakiri
Teenuse hind koosneb 2 osast:
Püsimakse, mis sõltub kannete arvust kuus: |
|
|
0-25 |
kanne |
30 EUR |
26-50 |
kanne |
50 EUR |
51-75 |
kanne |
80 EUR |
76-100 |
kanne |
100 EUR |
101-125 |
kanne |
125 EUR |
126-150 |
kanne |
145 EUR |
151-175 |
kanne |
165 EUR |
176-200 |
kanne |
180 EUR |
201-225 |
kanne |
200 EUR |
226-250 |
kanne |
220 EUR |
251-275 |
kanne |
240 EUR |
276-300 |
kanne |
260 EUR |
301-325 |
kanne |
280 EUR |
326-350 |
kanne |
300 EUR |
351-375 |
kanne |
320 EUR |
376-400 |
kanne |
335 EUR |
401-425 |
kanne |
350 EUR |
426-450 |
kanne |
365 EUR |
Arvete hulk teistes valuutades kui EUR korrutatakse 1,5-ga |
|
|
|
Lisatasu: |
|
|
Palgaarvestus, 1 |
töötaja |
10 EUR |
Palgaarvestus, 2-5 |
töötaja |
20 EUR |
Palgaarvestus, 6-10 |
töötaja |
35 EUR |
Müügiarvete koostamine |
arve |
0,40 EUR |
Maksekorralduste sisestamine panka |
maksekorraldus |
0,40 EUR |
Maksudeklaratsioonide parandamine |
deklaratsioon |
10 EUR |
Palgaarvestuse parandamine |
töötaja |
5 EUR |
Raamatupidamiskannete parandamine |
kanne |
0,55 EUR |
Maksuvõla ajatamine, lihtsustatud korras |
taotlus |
5 EUR |
Maksuvõla ajatamine, tavakorras |
taotlus |
20 EUR |
Statistikaaruanne |
aruanne |
7-20 EUR |
Statistikaaruanne INTRASTAT; EKOMAR |
aruanne |
7-40 EUR |
Sise-eeskirjade koostamine |
aruanne |
30 EUR |
Koopiate tegemine (termopaberil arvetest) |
leht |
0,30 EUR |
Aastaaruanne |
keskmine kuutasu, min 35 EUR |
Dokumentide toomine kliendi juurest (Haapsalu linnas) |
kord |
5 EUR |
Konsultatsioon, auditil osalemine, esindamine Maksu-ja Tolliametis, kiirtööd, spetsiifiliste ja suuremahuliste dokumentide töötlemine |
tund |
25 EUR |
Merit Aktiva kuutasu |
kuu |
1 EUR |
Merit Palk kuutasu
Laoarvestus kokkuleppel. |
kuu |
1 EUR |
|
|
|
Hindadele lisandub käibemaks 20% |
|
|
|